دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به رییس جمهور اعطا شد

دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به رییس جمهور اعطا شد

رییس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هییت علمی دانشگاه، مدرک دکتری افتخاری این دانشگاه را به رییس جمهور اعطا کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری سفیر سبز، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی که بعدازظهر سه شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده است، در حضور «محمدکامران خان تسوری» استاندار و «سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هییت علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکتری افتخاری این دانشگاه را از پروفسور «خالد عراقی» رییس این دانشگاه دریافت کرد.

پروفسور عراقی در این مراسم اظهار کرد: این مدرک دکتری افتخاری نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی رییس جمهور در زمینه فقه و حقوق و نیز سابقه فعالیت طولانی آیت الله رییسی در حوزه قضایی به ایشان اعطا می شود.

دانشگاه کراچی به عنوان بزرگ ترین دانشگاه پاکستان قدمتی 73 ساله دارد و یکی از مهم ترین و معتبرترین دانشگاه های منطقه است که دانشجویان ایرانی زیادی نیز در آن مشغول تحصیل هستند.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به رییس جمهور اعطا شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به رییس جمهور اعطا شد"، کلیک کنید.