مقام ارشد طالبان: با کروات و کت و شلوار تصمیم به جنگ دارید؟

مقام ارشد طالبان: با کروات و کت و شلوار تصمیم به جنگ دارید؟

به گزارش سفیر سبز به نقل از رسانه های افغانستان، معاون سیاسی وزارت خارجه حکومت طالبان در واکنش به نشست‌های اخیر مخالفان کابل، تصریح کرد: «ملت شما را شناخته و بارها امتحان خود را پس داده‌اید».

وی خطاب به مقامات پیشین افغانستان افزود: «شما در خارج با پوشیدن کروات و کت و شلوار می‌گویید اگر جهان با ما همکاری کند در یک هفته افغانستان را دوباره می‌گیرم. با همین قواره می‌خواهید افغانستان را بگیرید؟».

استانکزی گفت: «چطور غیرت اجازه می‌دهد تا از بیگانگان برای کُشتن برادر افغان خود اسلحه بخواهید و خود را به قدرت برسانید؛ در حالی‌که شما دهها مرتبه آزموده شده‌اید و دهها بار از مرز فرار کردید و به سوی دیگری رفتید».

وی خطاب به مخالفان حکومت افغانستان گفت: شما در خارج با پوشیدن کروات و کت و شلوار می‌گویید اگر جهان با ما همکاری کند در یک هفته افغانستان را دوباره می‌گیرم. با همین دیزاین می‌خواهید افغانستان را بگیرید؟ با همین شلوار و کراوات؟!
 

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مقام ارشد طالبان: با کروات و کت و شلوار تصمیم به جنگ دارید؟" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مقام ارشد طالبان: با کروات و کت و شلوار تصمیم به جنگ دارید؟"، کلیک کنید.