سینمای اجتماعی ما باید رنگ و بوی هویت ایرانی داشته باشد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

سینمای اجتماعی ما باید رنگ و بوی هویت ایرانی داشته باشد - خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

بابک خواجه پاشا در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر سبز و در حاشیه رونمایی از این اثر در قزوین که توسط حوزه هنری انجام شد، با اشاره به ساخت فیلم سینمایی «در آغوش درخت» اظهار کرد: بعد از اینکه در پیرامون خودم با خانواده‌هایی که با بحران طلاق روبرو هستند مواجه شدم تصمیم گرفتم به سراغ این کار بروم.

وی افزود: شاید اگر در بحران‌های عاطفی با لحظه‌ای درنگ و صبر به زندگی از زاویه دید فرزندان نگاه کنیم خیلی از مشکلات حل می‌شود.

کارگردان فیلم سینمایی «در آغوش درخت» ادامه داد: ما در سینمای اجتماعی ید طولانی داریم اما اینکه بتوانیم سینمای اجتماعی را با پیوست‌های فرهنگی خودمان و فیلم‌هایی با رنگ و بوی هویت ایرانی مطرح کنیم بحث مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: باید فیلم‌های اجتماعی را تولید کنیم که هویت اجتماعی و فرهنگی ما در آن پررنگ شود.

خواجه پاشا با بیان اینکه تأثیر مدیا و سختی‌های پیرامون ما منجر شده به سراغ فیلم‌های سرگرم کننده برویم، بیان کرد: مخاطب امروز به دنبال سرگرمی است و سؤال اینجا مطرح می‌شود که تا کجا باید با سلیقه مخاطب جلو برویم.

وی در پایان یادآور شد: بخش سینمای سرگرمی به خاطر سلیقه مخاطب جلو می‌رود و گیشه برای تولیدکنندگان دارای اهمیت است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سینمای اجتماعی ما باید رنگ و بوی هویت ایرانی داشته باشد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سینمای اجتماعی ما باید رنگ و بوی هویت ایرانی داشته باشد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.