داماش با ۳ بازیکن قرارداد بست – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

داماش با ۳ بازیکن قرارداد بست - خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سفیر سبز، تیم فوتبال داماش گیلان در راستای حضور با قدرت در لیگ دسته اول فوتبال ایران با ۳ بازیکن جدید قرارداد بست.

«محمد امینی» به داماش پیوست

«محمد امینی» بعد از مذاکره با نصیر نعیمی‌پور، مالک و حسین خبیری مشاور عالی مالک باشگاه داماش، با عقد قراردادی ۲ ساله به این تیم پیوست.

امینی در پست دفاع چپ برای تیم داماش گیلان به میدان خواهد رفت که سابقه عضویت در تیم‌های ذوب آهن، فجر شهید سپاسی، هوادار و شهر راز را در کارنامه ورزشی خود دارد.

«امیر حسین حاجی آقا» به داماش پیوست

«امیرحسین حاجی‌آقا» بعد از مذاکره با نصیر نعیمی‌پور، مالک و حسین خبیری مشاور عالی مالک باشگاه داماش، با عقد قراردادی ۲ ساله به این تیم پیوست.

حاجی آقا در پست دروازه‌بان برای تیم داماش گیلان به میدان خواهد رفت که سابقه عضویت در تیم امید و بزرگسالان پرسپولیس را در کارنامه ورزشی خود دارد.

«کیخسرو سیاهپور» به داماش پیوست

«کیخسرو سیاهپور» بعد از مذاکره با نصیر نعیمی‌پور، مالک و حسین خبیری مشاور عالی مالک باشگاه داماش، با عقد قراردادی یک‌ساله به این تیم پیوست.

سیاهپور در پست دفاع راست برای تیم داماش گیلان به میدان خواهد رفت که سابقه عضویت در تیم‌های قشقایی، مس شهربابک، استقلال خوزستان، پارس جنوبی جم و شهر راز شیراز را در کارنامه ورزشی خود دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "داماش با ۳ بازیکن قرارداد بست – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "داماش با ۳ بازیکن قرارداد بست – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.