عکس | طالبان خوشحال از بازگشت یک ورزشکار المپیکی‌ به افغانستان

به گزارش خبرگزاری سفیر سبز؛پس از بازگشت صمیم فیض‌زاد جودوکار تیم ملی افغانستان به این کشور،رسانه های ورزشی طالبان بازنگشتن ورزشکاران به این کشور را بی اساس خواندند.

در گزارش رسانه های افغانستانی آمده است که:صمیم فیض‌زاد که به عنوان نماینده مستقیم افغانستان در این رقابت‌ها شرکت کرده بود، پس از بازگشت به کابل عنوان کرد که در مسابقات آینده با تمام توان برای کسب نتایج بهتر به میدان خواهد رفت.

وی همچنین اتهاماتی را که در شبکه‌های اجتماعی علیه او مطرح شده بود، مبنی بر اینکه پس از پایان رقابت‌ها به کشور بازنخواهد گشت، بی‌اساس دانست و تاکید کرد که همواره به کشورش بازخواهد گشت.

عکس | طالبان خوشحال از بازگشت یک ورزشکار المپیکی‌ به افغانستان

251 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس | طالبان خوشحال از بازگشت یک ورزشکار المپیکی‌ به افغانستان" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس | طالبان خوشحال از بازگشت یک ورزشکار المپیکی‌ به افغانستان"، کلیک کنید.