همکاری آبفا و دانشگاه علوم پزشکی برای سنجش کلر و باکتری آب شرب البرز

همکاری آبفا و دانشگاه علوم پزشکی برای سنجش کلر و باکتری آب شرب البرز

سفیر سبز/البرز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از  اجرای طرح ویژه پایش کیفیت آب سطح استان از آغاز فصل گرم سال خبر داد.

به گزارش سفیر سبز، حمیدرضا نامداری روز شنبه ۳۰ تیر گفت: با عنایت به افزایش دمای هوا، اوج مصرف آب و همزمان با ایام عزاداری سالار و سرور شهیدان حضرت امام حسین (ع)، طرح پایش ویژه کیفیت آب در سطح استان به ویژه در حسینیه‌ها، امامزاده‌ها و هیئت‌های عزاداری اجرا و ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: این طرح به همت مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت، تلاش مدیران شهرستان، امور تابعه و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان البرز اجرا شد.

نامداری در پایان تصریح کرد: کلرسنجی روزانه و نمونه برداری باکتریولوژی از آب شرب در سطح مناطق شهری و روستایی استان در دستور کار این عملیات بوده و در این طرح تعداد ۴۸ نفر از کارکنان شرکت در سطح شهرستان‌های استان، کارشناسان و نمونه برداران مرکز پایش مشارکت فعال دارند.

پایان خبر سفیر سبز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همکاری آبفا و دانشگاه علوم پزشکی برای سنجش کلر و باکتری آب شرب البرز" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همکاری آبفا و دانشگاه علوم پزشکی برای سنجش کلر و باکتری آب شرب البرز"، کلیک کنید.