تولید محتوای جامع و کامل در زمینه اقدامات و دستاوردها صورت بگیرد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

تولید محتوای جامع و کامل در زمینه اقدامات و دستاوردها صورت بگیرد - خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سفیر سبز، محسن افشارچی بعد از ظهر پنجشنبه در قرارگاه استانی جهاد تبیین با تاکید بر لزوم بیان دستاوردها و فعالیت های صورت گرفته در استان، گفت: تولید محتوای جامع و کامل در زمینه اقدامات و دستاوردها در حوزه های مختلف باید صورت بگیرد.

وی افزود: تولید محتواهای کنونی شکل آگاهی بخشی ندارد و باید آگاهی مردم از اقدامات انجام گرفته در نظام اسلامی بیش از گذشته افزایش یابد.

افشارچی با بیان اینکه با وجود اقدامات و فعالیت های انجام شده، آنگونه که باید و شاید تولید محتوای خوبی در این زمینه انجام نشده است، ادامه داد: تولید محتوا در جهاد تبیین حاضر اهمیت است و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در برخی مواقع شاهد این هستیم با وجود حجم گسترده فعالیت ها، محتوا شکل آگاهی دهنده ندارند، گفت: محتوای خوبی در زمینه اقدامات و فعالیت ها چه به صورت رسانه ای و چه مکتوب نداریم.

افشارچی با بیان اینکه یکی از وظایف حاکمیت آگاهی دهی است، افزود: مردم بایستی از دستاورد حرکتی نظام آگاه باشند و هم اطلاعاتشان زیاد باشد.

وی با تاکید بر اینکه محتواها بیشتر به شکل خبری است ولی در محتوا نوع گفتن مهم است و باید بر اساس نظم ذهنی مردم باشد، ادامه داد: شبکه استانی نیز می تواند با بهره گیری از روش های خلاقانه در این زمینه بیش از گذشته پای کار باشد.

استاندار زنجان گفت: صداوسیما در تولید محتوای خوب در راستای جهاد تبیین و استفاده از فضای رسانه ای نقش مهم و تاثیرگذار دارد و از قدرت بسیج اقشار و مردم در چرخاندن مطالب واقعی و تبیین فعالیت های نظام باید استفاده شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تولید محتوای جامع و کامل در زمینه اقدامات و دستاوردها صورت بگیرد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تولید محتوای جامع و کامل در زمینه اقدامات و دستاوردها صورت بگیرد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.