برگزاری نمایشگاه «من او هستم» در باگالری

برگزاری نمایشگاه «من او هستم» در باگالری

نمایشگاه گروهی «من او هستم» جمعه 24 اردیبهشت در باگالری افتتاح می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری سفیر سبز، این نمایشگاه با آثاری از هنرمندان جوان به نام های صنم اکبری، رایا بختیاری، پریسیما بهرامی، فاطمه خواجه وندی، بهاره خوشبخت، لیلا دلفان، نیوشا عابدی، الهام کاظمی، روناک گودرزی و نیکتا میدانچی برگزار می شود.

در توضیح این نمایشگاه نوشته شده: «گرایش من همواره میل دیگری است»، این به معنای آن است که میل ما توسط میل شخص دیگری که جهت دهی شده، تعیین می شود یا گرایش فرد توسط یک گفتمان و ایدیولوژی که توسط بنیان گذار آن تعیین شده، شکل گرفته است. با پیروی از میل سرمایه دارانه در یک بازار هویتی ذهنی، هویتی که خیالی و بیشتر از «من» است، بدست می آید.»

مجموعه «من او هستم» به کیوریتوری رضا صادقی از روز جمعه 24 اردیبهشت تا 8 تیر ماه از ساعت 17:00 الی 20:00 و جمعه ها از ساعت 16:00 الی 20:00 در باگالری به نمایش درمی آید.

نشانی گالری: بلوار ارتش غرب، خیابان بهاران، بن بست نسترن، پلاک 1، ساختمان مدرن مجله سفیر سبز، طبقه 6، واحد 602 و 6037

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری نمایشگاه «من او هستم» در باگالری" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری نمایشگاه «من او هستم» در باگالری"، کلیک کنید.