7 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف شد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

7 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف شد - خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سفیر سبز، سرهنگ حسن رستمیان غروب شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان بیان کرد: در 10 روزه نخست خرداد ماه سال جاری بیش از هفت کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شده است.

وی از دستگیری 22 نفر و تحویل آنان مراجع قضایی در این ارتباط خبر داد افزود: این دستگیری ها در قالب طرح ساماندهی معتادان متجاهر صورت گرفته است.
و 82 گرم انواع مخدر توسط کوپه ای سطح استان

رییس پلیس پیشگیری استان سمنان در ادامه بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و نیز جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر تاکید کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "7 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف شد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "7 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف شد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.