یک منزل مسکونی در مشهد دچار حریق شد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

یک منزل مسکونی در مشهد دچار حریق شد - خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سفیر سبز، آتشپاد دوم حسن نجمی اظهار کرد: حریق شیروانی یک منزل در کلاهدوز مشهد به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: در پی این تماس شهروندان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 3 و 51 به محل حادثه اعزام شدند.

طبق گفته وی در هنگام وقوع حریق هیچکس در منزل حضور نداشته است.

نجمی عنوان کرد: آتش نشانان پس از اطفای حریق، تهویه و ایمن سازی محل به ماموریت خود پایان دادند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از شهروندان خواست در صورت مشاهده حریق یا هر گونه حادثه مشابه بلافاصله از طریق تماس با سامانه تلفنی 125 موضوع را به اطلاع مرکز فرماندهی آتش نشانی برسانند تا تیم های امداد و نجات این سازمان در اسرع وقت عملیات امدادرسانی را آغاز نمایند و از بروز خسارت های بیشتری پیشگیری به عمل آورند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک منزل مسکونی در مشهد دچار حریق شد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک منزل مسکونی در مشهد دچار حریق شد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.