استاندار خراسان رضوی به آیت الله علم الهدی تسلیت گفت – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

استاندار خراسان رضوی به آیت الله علم الهدی تسلیت گفت - خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سفیر سبز، یعقوبعلی نظری در پیامی به نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه مشهد مقدس درگذشت رییس جمهور را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت یعقوبعلی نظری آمده است:

اِنَّا لِلَّهِ وَاِنَّا اِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مشیت الهی بر این قرار گرفت که سید محرومان و خدمتگزاران به اسلام و انقلاب اسلامی، حین خدمت جان گرانقدر خویش را در راه اهداف مقدس نظام اسلامی نثار کند. سید شهیدان خدمت، حضرت آیت الله رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران پس از چندین دهه جهاد، خدمت و درخشش در سنگر عدالت و خادمی ولی نعمتمان علی بن موسی الرضا علیه آلاف تحیت والثنا در حالی به مقام شهادت نایل آمد که مهربان ترین به مردم، وفادارترین به نظام و کوشاترین در تامین نیازهای مردم و کار برای آنان بود.

اینجانب فقدان آن مجاهد فی سبیل الله و فرمانده سپاه خدمتگزاران به ایران اسلامی را به محضر حضرتعالی، مادر بزرگوار ایشان و همسر و فرزندان داغدار آن شهید خدمت، تسلیت عرض نموده. برای آن مجاهد فی سبیل الله علو درجات و برای حضرتعالی عمر طولانی و با عزت در سایه نظام اسلامی و رهبر عظیم الشان و ولی امر جهان اسلام مسیلت دارم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استاندار خراسان رضوی به آیت الله علم الهدی تسلیت گفت – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استاندار خراسان رضوی به آیت الله علم الهدی تسلیت گفت – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.