زمان اعزام زایران گلستانی به حج مشخص شد

زمان اعزام زایران گلستانی به حج مشخص شد

سفیر سبز/گلستان مدیرکل حج و زیارت گلستان با اشاره به اینکه زایران گلستانی امسال همگی مدینه بعد هستند، تاریخ اعزام کاروان های گلستان را اعلام کرد.

سیدعلی میرقاسم پور عصر امروز شنبه 22 اردیبهشت در همایش متمرکز آموزش زایران حج تمتع مرکز و غرب استان در مصلای وحدت گرگان اظهار کرد: اعزام زایران گلستانی در بازه زمانی 12 تا 20 خرداد انجام می شود.

وی با بیان اینکه به اینکه زایران گلستانی همگی «مدینه بعد» هستند، افزود: امسال از استان گلستان 5 هزار و 118 زایر با ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه گرگان به جده اعزام می شوند.

مدیرکل حج و زیارت گلستان با اشاره به افزایش 75 درصدی ظرفیت استان گلستان در حج تمتع امسال، ادامه داد: جوان ترین زایر استان 16 ساله از شهرستان آق قلا و مسن ترین زایر با 103 سال از شهرستان گنبدکاووس، مشرف می شوند.

این مقام مسیول با تاکید اینکه زایران باید به قوانین کشور میزبان و مقررات فرودگاه ها احترام بگذارند، افزود: همایش امروز با حضور 2 هزار و 800 زایر و با هدف آمادگی زایران با مناسک حج تمتع و آشنایی آنها با قوانین فرودگاهی، مرزبانی و کشور میزبان برگزار شد.

پایان خبر سفیر سبز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زمان اعزام زایران گلستانی به حج مشخص شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زمان اعزام زایران گلستانی به حج مشخص شد"، کلیک کنید.