پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد

پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد

فرماندهی انتظامی کشور در پیامی روز جهانی کار و کارگر را به تمام زحمت کشان عرصه کار و تولید تبریک گفت.

به گزارش سفیر سبز، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در پیامی فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است: « تولید از مهم ترین ارکان اقتصاد یک کشور است که بخش اعظم آن بر عهده قشر محترم و زحمتکش کارگر است. اهمیت تولید و کارگر از همان جا پیداست که مقام معظم رهبری هر سال بر تولید تاکید داشته و رویکردی جدید برای آن تعریف می کنند. کارگران عامل آبادانی، پویایی و پیشرفت یک جامعه هستند و تکریم آنان و ارج نهادن بر زحماتشان امری واجب است.»

در ادامه این پیام آمده است: « فرماندهی انتظامی کشور ضمن گرامیداشت و تبریک روز جهانی کار و کارگر به تمام زحمت کشان عرصه تولید و خدمت؛ صحت و سلامت برای آنان آرزومند است و تلاش دارد با امن سازی محیط کار و تولید در کنار قشر عظیم کارگر برای رونق تولید و خودکفایی ایفای نقش کند.»

پایان خبر سفیر سبز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد"، کلیک کنید.