اولین دسته از جنگنده های سوخو35 وارد شدند/ عکس

به گزارش خبرگزاری سفیر سبز و براساس گزارش دارایشان، کارخانه هواپیماسازی کامسامولسک-نا-آمور (KnAAZ) به نام یوری الکسی یویچ گاگارین، از زیرمجموعه های شرکت دولتی هواپیماسازی متحد (UAC)، اولین دسته از جنگنده های چندمنظوره نسل 4++ سوخو Su-35S را در سال جدید میلادی پس از اتمام تست های پروازی به نیروی هوایی روسیه تحویل داد.

برروی نوک بال های این جنگنده، پاد اخلالگری با طراحی تا حدودی متفاوت نسبت به پاد اخلالگر L265M10P (برروی نوک بال سمت راست) [که بخشی از سیستم جنگ الکترونیک L-265M10-01 یا همان خیبینی-M] مشاهده می شود.

اولین دسته از جنگنده های سوخو35 وارد شدند/ عکس

کارخانه KnAAZ علاوه بر جنگنده های چندمنظوره نسل 4++ سوخو Su-35S فلانکر-E، جنگنده های چندمنظوره نسل پنجمی Su-57 فلون را نیز تولید می کند و انتظار می رود که در آینده ای نزدیک دسته جدیدی از فلون ها نیز به نیروی هوایی روسیه تحویل داده شود.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولین دسته از جنگنده های سوخو35 وارد شدند/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولین دسته از جنگنده های سوخو35 وارد شدند/ عکس"، کلیک کنید.