نیروهای نظامی آلمان وارد لیتوانی شدند

نیروهای نظامی آلمان وارد لیتوانی شدند

آلمان در واکنش به تغییر وضعیت امنیتی در اروپا متعهد شده است که یک واحد رزمی متشکل از 4 هزار و 800 نیروی نظامی خود را در لیتوانی مستقر کند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری سفیر سبز، این اولین بار پس از جنگ جهانی دوم است که نیروهای نظامی آلمانی در یک کشور خارجی مستقر می شوند.

بیش از 20 نیروی نظامی آلمانی روز دوشنبه عازم لیتوانی شدند تا شرایط لازم برای استقرار نیروهای نظامی بیشتری از کشورشان را در لیتوانی فراهم کنند.

خبرگزاری آلمان در گزارشی خبر داد که پروژه استقرار نیروهای نظامی این کشور در لیتوانی باید تا سال 2027 نهایی شود.

بر اساس برنامه ریزی برلین، حدود 4 هزار و 800 سرباز و حدود 200 عضو غیرنظامی ارتش آلمان که خانواده هایشان نیز می توانند آن ها را در این ماموریت همراهی کنند، تا سال 2027 در لیتوانی مستقر خواهند شد.

خبرگزاری آلمان همچنین اعلام کرد که نخستین نیروهای نظامی آلمان به همراه آلفونس مایس، بازرس ارتش این کشور وارد لیتوانی شده اند.

وزیر دفاع آلمان روز پنج شنبه طرحی را برای سازماندهی مجدد نظامیان این کشور به عنوان بخشی از استراتژی جدید آلمان برای ارتقای ارتش این کشور به عنوان پرجمعیت ترین عضو اروپایی ناتو ارایه کرده بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نیروهای نظامی آلمان وارد لیتوانی شدند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نیروهای نظامی آلمان وارد لیتوانی شدند"، کلیک کنید.