احتمال وقوع رگبارهای پراکنده در خوزستان

احتمال وقوع رگبارهای پراکنده در خوزستان

سفیر سبز/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از احتمال وقوع رگبارهای پراکنده و نقطه ای در استان خبر داد.

محمد سبزه زاری در گفت وگو با سفیر سبز، اظهار کرد: امروز و فردا به دلیل بالا بودن نسبی شاخص های ناپایداری احتمال رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق در مناطق شمالی و شرقی به ویژه ارتفاعات استان خوزستان وجود دارد. پدیده غالب در دیگر نقاط استان، مه رقیق یا غبار صبحگاهی خواهد بود.

وی افزود: فردا در دیگر مناطق استان خوزستان نیز احتمال رگبارهای پراکنده و نقطه ای وجود دارد. تا اواخر هفته روند افزایش جزیی دما در سطح استان پیش بینی می شود. وزش بادها تا فردا در مناطق جنوبی و غربی  در برخی ساعات متوسط خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته گتوند با 33 و ایذه با 9.3 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین 32.6 و 15.8 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

پایان خبر سفیر سبز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احتمال وقوع رگبارهای پراکنده در خوزستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احتمال وقوع رگبارهای پراکنده در خوزستان"، کلیک کنید.