توزیع میوه طرح تنظیم بازار در فارس آغاز شد

توزیع میوه طرح تنظیم بازار در فارس آغاز شد

سفیر سبز/فارس مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت: از امروز (26 اسفند ماه) توزیع سیب و پرتقال طرح تنظیم بازار در استان آغاز شده است.

سیدکاظم موسوی امروز (26 اسفند ماه) اظهار کرد: براساس تصمیم کمیته راهبری تنظیم بازار استان فارس، قیمت مصوب برای عرضه سیب زرد و قرمز با کیفیت مناسب 32 هزار و 900 تومان، پرتقال تامسون 18 هزار و 300 تومان و پرتقال والنسیا 27 هزار و 800 تومان اعلام شده است.

وی ادامه داد: توزیع میوه در استان فارس در بیش از 100 نقطه انجام می شود و عرضه تا پایان تعطیلات نوروز 1403 ادامه خواهد داشت.

موسوی گفت: به مناسب ماه رمضان در طرح تنظیم بازار ایام پایانی سال و نوروز 1403 خرما نیز پیش بینی شده بود که از 21 اسفند ماه توزیع خرما آغاز شده است و با توحه به استقبال مردم ادامه دارد.

مدیر تعاون روستایی فارس اظهار کرد: در این طرح، خرمای کبکاب 40 درصد پایین تر از قیمت بازار با نرخ 54 هزار و 500 تومان و خرمای مضافتی 25 درصد پایین تر از بازار با نرخ 85 هزار تومان عرضه می شود.

وی افزود: کارگروه تنظیم بازار میوه شب عید و خرما با حضور دستگاه های اجرایی مختلف از جمله استانداری، جهاد کشاورزی، سازمان صمت و دیگر دستگاه های مرتبط مسوولیت راهبری تنظیم بازار را برعهده دارد و اتحادیه تعاون روستایی استان فارس به عنوان بخش خصوصی، مجری تامین محصولات کشاورزی طرح بوده است.

پایان خبر سفیر سبز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توزیع میوه طرح تنظیم بازار در فارس آغاز شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توزیع میوه طرح تنظیم بازار در فارس آغاز شد"، کلیک کنید.