فضاسازی شهری برای تقارن رمضان و نوروز لازم است

فضاسازی شهری برای تقارن رمضان و نوروز لازم است

سفیر سبز/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: عید رمضان و عید نوروز پیوند سنت های دینی و ملی است و باید از این فرصت برای ترویج و تقویت سنت های صحیح استفاده شود.

حجت الاسلام سیدعمران حسینی نسب امروز (22 اسفند ماه) در جلسه شورای اداری شهرستان سلطانیه با اشاره به فضایل ماه رمضان، اظهار کرد: رمضان ماه رحمت، برکت و مغفرت است. ماه رمضان ماهی است که درهای بهشت روی بندگان باز و درهای جهنم بسته و شیطان در زنجیر است.

وی بیان کرد: شب قدر که از شب های بسیار عزیز نزد خداست، عصاره ماه مبارک رمضان است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به تقارن عید رمضان و عید نوروز، بر لزوم فضاسازی شهری مناسب با این دو مناسبت تاکید کرد و گفت: عید رمضان و عید نوروز پیوند سنت های دینی و ملی است و باید از این فرصت برای ترویج و تقویت سنت های صحیح استفاده شود.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت شیونات ماه رمضان از جمله در رستوران ها و اتخاذ تدابیر لازم برای نحوه فعالیت این مراکز و مراکز گردشگری، ادامه داد: درباره مسافران و گردشگران باید تدبیر شود.

او با بیان اینکه حرمت ماه رمضان باید در نوروز حفظ شود، افزود: باید اهتمام جدی در حوزه فضاسازی شهری وجود داشته باشد تا فضاسازی انجام شده متناسب با ماه رمضان باشد.

پایان خبر سفیر سبز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فضاسازی شهری برای تقارن رمضان و نوروز لازم است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فضاسازی شهری برای تقارن رمضان و نوروز لازم است"، کلیک کنید.