اجرای برنامه یکصدا ایران در چهارمحال و بختیاری

اجرای برنامه یکصدا ایران در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری سفیر سبز استان چهارمحال وبختیاری ،شهرام فرجی افزود: یکصدا ایران برنامه ای محله محور است که اجرای آن در بازه زمانی در نظر گرفته شده در سه منطقه از استان شامل هفشجان و مهدیه و منظریه شهرکرد پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در این برنامه بخش های متنوع هنری برای اهالی این سه منطقه به ویژه جوانان و نوجوانان اجرا می شود، افزود: گروه گرز و آتش اجرای تیاتر خیابانی را در برنامه یکصدا ایران بر عهده دارد و گروه هنری فانوس نیز بخش های دیگری را در قالب جُنگ شادی به اجرا می گذارد.

فرجی استفاده از ابزارهای هنری و اجراهای محیطی و میدانی را در رویداد یکصدا ایران یادآور شد و ادامه داد: توجه ویژه به استعدادیابی هنری در مناطق کم برخوردار و ظرفیت سنجی هنری در محلات از جمله اهدافی است که در این برنامه دنبال می شود تا در آینده با تشکیل بانک اطلاعاتی از استعدادهای شناسایی شده، برنامه ریزی و سیاست گذاری برای تربیت و پرورش آنان انجام شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، ارتقا سواد هنری فرهنگی، توسعه عدالت فرهنگی و آموزشی، جلب مشارکت مردمی برای ترویج فعالیت های هنری و فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی را از دیگر اهداف برگزاری رویداد یکصدا ایران بیان کرد.

وی اظهار داشت: تقویت هویت ایرانی و اسلامی، ایجاد شور اجتماعی و همبستگی و انسجام اجتماعی از جمله مهم ترین محورها و موضوعات این رویداد سراسری به شمار می رود.

گفتنی است، دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه یکصدا ایران را با همکاری سازمان اجتماعی وزارت کشور و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها، شورای تحول استان و استانداری ها در 220 محله و منطقه کم برخوردار کشور در 31 استان برگزار می کند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای برنامه یکصدا ایران در چهارمحال و بختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای برنامه یکصدا ایران در چهارمحال و بختیاری"، کلیک کنید.