99.5 درصد شعب رای به سیستم جامع متصل هستند

وزیر ارتباطات در ستاد انتخابات کشور:

99.5 درصد شعب رای به سیستم جامع متصل هستند

عیسی زارع پور گفت: رای گیری به صورت روان انجام می شود و 99.5 درصد شعب رای به سیستم جامع متصل هستند و انتخابات بدون مشکل در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم وفناوری سفیر سبز، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور اظهار کرد: رای گیری به صورت روان انجام می شود و 99.5 درصد شعب رای به سیستم جامع متصل هستند و انتخابات بدون مشکل در حال انجام است.

زراع پور بیان کرد: چند شعبه در استان سیستان و بلوچستان به دلیل سیل ارتباطشان با مرکز قطع شده است که در حال پیگیری و وصل آن هستیم.

وزیر ارتباطات گفت: برای اولین بار آمار ها به صورت برخط به ستاد انتخابات کشور ارسال می شود که از طریق آن می توانیم تعداد شرکت کنندگان، سنین و موضوعات مختلف آنها را بدانیم، اما آنچه مهم است ارتباطات پایدار است که آرا بدون مشکلی در حال اخذ شدن است.

زارع پور تاکید کرد: زیرساخت های انتخاباتی کشور کاملا آماده است و هیچ مشکلی تاکنون به ستاد انتخابات گزارش نشده است.

وی افزود: همچنین مردم می توانند از طریق پیام رسان های ایرانی ویراستی، ایتا و گپ محل شعب اخذ رای را در نزدیکی خود ببینند و به آن محل مراجعه کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "99.5 درصد شعب رای به سیستم جامع متصل هستند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "99.5 درصد شعب رای به سیستم جامع متصل هستند"، کلیک کنید.