۲۸ حلقه چاه در جنوب شرق استان تهران حفر و راه‌اندازی می‌شود

۲۸ حلقه چاه در جنوب شرق استان تهران حفر و راه‌اندازی می‌شود

سفیر سبز/تهران مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران از حفر، تجهیز و راه‌اندازی ۲۸ حلقه چاه آب شرب خبر داد.

سعید منصور بقایی در گفتگو با خبرنگار سفیر سبز گفت: در راستای عبور از بحران خشک سالی و پاسخگویی به نیاز روز افزون مشترکین به مصرف آب و به ویژه در ایام پیک مصرف و فصل گرما، حفر، تجهیز و راه‌اندازی ۲۸حلقه چاه مطابق برنامه اجرا و پیگیری شد که با اجرای این مهم پیشرفت ۱۱۲ درصدی مطابق برنامه پیش بینی شده سالانه داشتیم.

بقایی افزود: ۱۱ حلقه از این منابع تولید آب زیر زمینی حفر، تجهیز و راه‌اندازی شدند ۱۲ حلقه در مراحل پایانی تجهیز و ۵ حلقه همزمان در حال حفاری هستند.

مدیرعامل آبفای جنوب شرقی استان تهران در پایان تصریح کرد: امیدواریم با بهره‌برداری از این چاه‌ها که با میزان آبدهی مطلوب در مدار آب رسانی قرار گرفتند، بخش اعظمی از مشکلات تامین و نا ترازی فشار شبکه برطرف شد.

پایان خبر سفیر سبز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۲۸ حلقه چاه در جنوب شرق استان تهران حفر و راه‌اندازی می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۲۸ حلقه چاه در جنوب شرق استان تهران حفر و راه‌اندازی می‌شود"، کلیک کنید.