کلاهبردار میلیاردی در اهواز دستگیر شد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

کلاهبردار میلیاردی در اهواز دستگیر شد - خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سفیر سبز، سرهنگ سیروس دریکوند ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وصول چندین فقره پرونده کلاهبرداری با شیوه و شگرد خرید و فروش موبایل و رسید ساختگی در اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خوزستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام کار اطلاعاتی، هویت اصلی جاعل را شناسایی و با بکارگیری منابع و مخبران و ساعت ها کار اطلاعاتی، او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی خوزستان گفت: پس از مواجهه حضوری متهم با شکات، نامبرده شناسایی و به چهار فقره کلاهبرداری به همین شیوه و به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتراف کرد.

سرهنگ دریکوند تاکید کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کلاهبردار میلیاردی در اهواز دستگیر شد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کلاهبردار میلیاردی در اهواز دستگیر شد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.