کشف قاچاق سوخت در هندیجان – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

کشف قاچاق سوخت در هندیجان - خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سفیر سبز، سرهنگ کامران خوشناموند گفت: در پی وصول گزارش های مردمی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در انبارهای حاشیه شهرستان هندیجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارکنان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل مذکور و هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از محل یادشده، 27 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل کشف و 12 دستگاه خودرو وانت و سواری را که حامل سوخت قاچاق بودند، توقیف کردند.

فرمانده انتظامی هندیجان با اشاره به دستگیری 12 نفر در این رابطه و تحویل به مرجع قضایی، تصریح کرد: از شهروندان درخواست می شود در صورت اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس 110 گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف قاچاق سوخت در هندیجان – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف قاچاق سوخت در هندیجان – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.