کسب رتبه نخست مرکز رشد دانشگاه آزاد زاهدان در سطح کشور

براساس ارزیابی ها صورت گرفت؛

کسب رتبه نخست مرکز رشد دانشگاه آزاد زاهدان در سطح کشور

سرپرست حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان از کسب رتبه سطح یک مرکز رشد این دانشگاه در سطح کشور خبر داد.

حمیدرضا گنجعلی سرپرست حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری سفیر سبز ضمن قدردانی از حمایت های کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، گفت: تلاش های مستمر و کارآمد همکاران در مرکز رشد منتج به کسب موفقیت های بسیاری در این حوزه بود.

وی افزود: ارزیابی مراکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت سالانه بوده که براساس ارزیابی های صورت گرفته از عملکرد مرکز رشد واحد زاهدان در سال 1402، این مرکز از اول فروردین 1403 به مدت یک سال موفق به کسب رتبه سطح یک شد.

سرپرست حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 18 عضو هییت علمی، 32 دانشجو و 40 نفر دیگر افراد مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان است، خاطرنشان کرد: در سال جدید این مرکز موفق به جذب 15 دانشجو در طرح پویش براساس فرآیند مصاحبه و ارزیابی علمی و پژوهشی شده است.

گنجعلی ضمن قدردانی از تلاش و همت همکاران در حوزه پژوهش و فناوری به خصوص مرکز رشد واحد زاهدان به اهتمام بیش از پیش دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در راستای تحقق اهداف متعالی سند تحول و توسعه دانشگاه اشاره کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کسب رتبه نخست مرکز رشد دانشگاه آزاد زاهدان در سطح کشور" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کسب رتبه نخست مرکز رشد دانشگاه آزاد زاهدان در سطح کشور"، کلیک کنید.