کاهش 29 درصدی وقوع سرقت در لرستان – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

کاهش 29 درصدی وقوع سرقت در لرستان - خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سفیر سبز، سردار یحیی الهی امروز چهارشنبه در گفت وگو با رسانه ها، اظهار داشت: با همکاری و همراهی خوب مردم و سایر دستگاه ها و همچنین با اتخاذ تمهیدات لازم و اقدامات پیشگیرانه در حوزه سرقت و کشف از 29 اسفند 1402 تا 13 فروردین 1403 توانستیم شاهد کاهش چشمگیر سرقت در سطح استان باشیم.

وی افزود: در حوزه پیشگیری از وقوع سرقت با تلاش های صورت گرفته و اقدامات پیشگیرانه و همکاری و همراهی خوب مردم 29 درصد کاهش وقوع سرقت در سطح استان را داشته ایم.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه با اشراف اطلاعاتی و اقدامات خوب انتظامی و حمایت دستگاه قضایی در بحث برخورد با سارقان، 218 سارق طی این مدت دستگیر شده است، گفت: در حوزه کشف، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 57 درصد افزایش کشف سرقت داشته ایم.

سردار الهی، تصریح کرد: طی این مدت 67 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت سرقتی و مقادیری اموال مسروقه کشف و تحویل مال باختگان شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش 29 درصدی وقوع سرقت در لرستان – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش 29 درصدی وقوع سرقت در لرستان – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.