پهپاد انتحاری امریکا به میدان نبرد نزدیک تر شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری سفیر سبز، شرکت آمریکایی Anduril که سری مهمات سرگردان (پهپاد انتحاری) ALTIUS را تولید می کند، اولین تست پهپاد انتحاری ALTIUS-700M را انجام داد. در این تست، پهپاد انتحاری ALTIUS-700M، ماکت سامانه پدافندی بوک-ام2 را مورد اصابت قرار می دهد.

پهپاد انتحاری ALTIUS-700M می تواند توسط لانچرهای زمینی، دریایی و یا از پهپادهای رزمی و بالگردها شلیک شود. این پهپاد می تواند کلاهکی به وزن بیش از 13 کیلوگرم (33 پوند) را حمل کند. پهپاد انتحاری ALTIUS-700M با کلاهک خود دارای مداومت پروازی 75 دقیقه بوده و برد آن حدود 160 کیلومتر (100 مایل) است.

پهپاد انتحاری امریکا به میدان نبرد نزدیک تر شد/ عکس

استفاده از پهپادهای انتحاری کوچک یا همان مهمات سرگردان نظیر محصولات خانواده ALTIUS، بسته به نوع خود، توانایی انهدام یا صدمه زدن به زرهپوش ها، خودروها، شناورها و … را دارند و دارای قدرت تخریب و برد مناسب هستند و هزینه آن ها نیز به صرفه است.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پهپاد انتحاری امریکا به میدان نبرد نزدیک تر شد/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پهپاد انتحاری امریکا به میدان نبرد نزدیک تر شد/ عکس"، کلیک کنید.