پرورش ماهیان گرمابی یکی از ظرفیت‌های بالقوه گیلان است – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

پرورش ماهیان گرمابی یکی از ظرفیت‌های بالقوه گیلان است - خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

جبار کوچکی نژاد در گفت گو با خبرنگار سفیر سبز اظهار کرد: گیلان با تولید نزدیک به ۵۰ هزار تن پرورش ماهیان گرمابی جز استان‌های پیشرو در تولید این صنعت به شمار می‌رود.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پرورش ماهیان گرمابی با توجه به زیست بوم استانی یک ظرفیت بالقوه را برای گیلان فراهم کرده است، گفت: امروزه باید از تمامی ظرفیت‌ها جهت توانمندسازی اقتصاد روستاییان و کشاورزان بهره برد.

وی اضافه کرد: یکی از مسیرهای تقویت تعاونی‌های روستایی آموزش‌های روز جهت بالا بردن سطح دانش فعالان این کسب و کار بومی است.

کوچکی نژاد با تاکید بر لزوم بسترسازی شرایط اشتغال در بخش‌های مختلف بیان کرد: تسهیل در روند صدور مجوز و پرهیز از پیچیدگی‌های اداری برای کشاورزان و فعالان این حوزه می‌تواند به آرامش امنیت و ثبات شغلی علاقمندان به پرورش ماهیان گرمابی کمک کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرورش ماهیان گرمابی یکی از ظرفیت‌های بالقوه گیلان است – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرورش ماهیان گرمابی یکی از ظرفیت‌های بالقوه گیلان است – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.