همایش مداحان و ذاکرین اهل بیت در بیجار برگزار شد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سفیر سبز، حجت الاسلام سعدالله جمادیان ظهر چهارشنبه در این همایش اظهار کرد: همزمان با اعیاد شعبانیه همایش مداحان و ذاکرین با حضور جمعی از ذاکرین و مادحین اهل بیت (ع) در مجتمع نور در بیجار برگزار شد.

وی افزود: مداحان نقش مهم و تاثیر گذاری در جامعه برعهده دارند بنابراین لازم است تا مداحان به عنوان ذاکر اهل بیت (ع) دقت کافی را در بیان مطالب و اشعار داشته باشند.

همایش مداحان و ذاکرین اهل بیت در بیجار برگزار شد

حجت الاسلام جمادیان در ادامه به برخی از ویژگی های مداح اهل بیت (ع)، اشاره کرد و بیان کرد: علم امام شناسی و توانمندی وی در بیان درست و شیوای اشعار و مراثی اهل بیت عصمت و طهارت همراه با ایجاد شور و شعور در عزاداران از مشخصه های یک مداح واقعی است.

وی تاکید کرد: مداحان باید به بیان حقایق، معرفی الگوهای صحیح به جوانان، ترویج اخلاق و ایمان توجه ویژه ای داشته باشند.

همایش مداحان و ذاکرین اهل بیت در بیجار برگزار شد

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در پایان از رییس کانون مداحان خواست تا پرورش علمی مداحان نوجوان را سرلوحه کارها قرار دهد.

گفتنی است؛ در این همایش هریک از مداحان شهرستان به مدیحه سرایی در وصف ایمه اطهار (ع) پرداختند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همایش مداحان و ذاکرین اهل بیت در بیجار برگزار شد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همایش مداحان و ذاکرین اهل بیت در بیجار برگزار شد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.