هاشمی: تا عمق ۶۰۰ متری معدن‌پرورده رفته‌ام و مشکلات را می‌دانم؛ دانشگاه آزاد به تحول معدن طلا کمک کند

هاشمی: تا عمق ۶۰۰ متری معدن‌پرورده رفته‌ام و مشکلات را می‌دانم؛ دانشگاه آزاد به تحول معدن طلا کمک کند

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تا عمق ۶۰۰ متری معدن‌پرورده رفته‌ام و مشکلات معدن‌کاران را می‌دانم، گفت: دانشگاه آزاد باید به حوزه معدن طلا و زغال‌سنگ ورود کرده و به تحول در این بخش‌ها کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری سفیر سبز، بیست و سومین جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی به ریاست علی سروری‌مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد بیرجند برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت کار معدن گفت: معدن پرورده را از نزدیک مشاهده کرده و تا عمق ۶۰۰ متری رفته‌ام.

سیدحسن هاشمی با اشاره به هزینه‌های گزاف معدن پرورده که سرسام‌آور است و مطالبات وصول نشده آن بیان کرد: در مجمع نمایندگان استان خرا‌سان‌جنوبی پیگیر مطالبات معدن‌کاران هستیم.

وی به بیان اهمیت معادن استان خرا‌سان‌جنوبی و ظرفیت ارزشمند آن برای توسعه پرداخت و ادامه داد: دانشگاه از حیث قانون مناقصه نمی‌تواند شرکت کند، البته ورود دانشگاه آزاد اسلامی نه‌تنها در زغال‌سنگ، بلکه در بخش معدن طلا اثرگذار خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هاشمی: تا عمق ۶۰۰ متری معدن‌پرورده رفته‌ام و مشکلات را می‌دانم؛ دانشگاه آزاد به تحول معدن طلا کمک کند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هاشمی: تا عمق ۶۰۰ متری معدن‌پرورده رفته‌ام و مشکلات را می‌دانم؛ دانشگاه آزاد به تحول معدن طلا کمک کند"، کلیک کنید.