نقش رسانه ترویج اصول مردم سالاری و حفظ کرامت انسانی است

نقش رسانه ترویج اصول مردم سالاری و حفظ کرامت انسانی است

سفیر سبز/مازندران فرماندار ساری، دشمنی با رسانه‌ها را دشمنی با حقیقت و آزادی دانست و گفت: ترویج اصول مردم سالاری و حفظ کرامت انسانی نقش اصلی رسانه‌ها است

محمدعلی نوبخت، ۲۱ مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه دشمنی با رسانه و خبرنگاران دشمنی با آزادی و حقیقت است، اظهار کرد: خطبه حضرت زینب(س) نشان داد که زن در حاشیه تاریخ نیست؛ باید نقش زنان را در عرصه‌های تصمیم‌گیری بیشتر داشته باشیم.

وی توسعه یافتگی را نیازمند رسانه آزاد دانست و ادامه داد: برای توسعه سیاسی نباید قبیله سیاسی شکل دهیم باید حزب سیاسی شکل گیرد زیرا احزاب سیاسی در همه حوزه‌ها توجه و نگاه جمع گرایی دارند.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه برای توسعه و پیشرفت، باید اندیشه‌ها جامعه را هدایت کرد، خاطرنشان کرد: نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در حساس‌ترین برهه تاریخ اصلاح بهبود و عملکردها است که عنصر زمان و کارآیی دارای اهمیت است.

این مسئول با ابرازعقیده از اینکه در جامعه سنتی برای عامه گذران زندگی اصل است و برای مدیران استمرار حضور در گذر است، گفت: اما در جامعه توسعه یافته در زمینه حفاظت محیط زیست، صنعتی شدن، بهداشت، تکنولوژی، رقابت آزاد سیاسی و غیره اصل است.

نوبخت به نقش رسانه‌ها در جامعه توسعه یافته پرداخت و افزود: نقش رسانه بازگشایی گره‌ها و هدایت اندیشه‌های نو برای ساختن جامعه‌ای آباد است.

وی دشمنی با رسانه‌ها را دشمنی با حقیقت و آزادی دانست و بیان کرد: ترویج اصول مردم سالاری و حفظ کرامت انسانی نقش اصلی رسانه‌ها است.

فرماندار ساری به نظام مسائل شهرستان ساری اشاره کرد و ادامه داد: رفع چالش‌های موجود در پسماند شهرستان ساری نیازمند شجاعت رسانه‌ها است. همچنین بحث ترافیک موضوعی است که خبرنگاران باید از شورای شهر پیگیر شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۶۰۰ هکتار بافت فرسوده در ساری داریم که گره اصلی شهر است تصمیم سازی شهرداری و شورای شهر در حل این معضل اثر گذار است.

نوبخت با بیان اینکه فرهنگ عرصه‌ای نیست که چنگال سیاسی در آن فرو برود، گفت: باید بروید ببینید؛ عرصه فرهنگ را افرادی با نگاه فرهنگی برعهده دارند یا نگاه دیگر.

پایان خبر سفیر سبز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقش رسانه ترویج اصول مردم سالاری و حفظ کرامت انسانی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقش رسانه ترویج اصول مردم سالاری و حفظ کرامت انسانی است"، کلیک کنید.