نرخ عوارض آزادراه اصفهان – شیراز منطقی است/مبلغ به جیب سرمایهگذار میرود، نه دولت
مدیرکل بهرهبرداری آزادراههای کشور گفت: مبلغ ۱۲۰ هزار تومان عوارض برای آزادراه اصفهان -شیراز براساس هزینههای تمامشده این طرح تعیین شده و با توجه به سرمایهگذاری کلان و طول ۲۱۲ کیلومتری این آزادراه رقمی منطقی است. ضمن اینکه عوارض دریافت شده در این آزادراه به دست بخش خصوصی سرمایهگذار میرسد و نمیتوان گفت دولت و وزارت راه و شهرسازی این مبلغ را دریافت میکند.
به گزارش سفیر سبز، محمد جورابچی درباره نرخ عوارض برای آزادراه اصفهان – شیراز اظهار کرد: سرمایهگذار بخش خصوصی پروژه آزادراه اصفهان-شیراز به دلیل این که هزینههای کلانی برای احداث این پروژه انجام داده و ۲۱۲ کیلومتر طول این آزادراه است، تقاضای خود را به ستاد ماده ۳۷ آییننامه اجرایی قانون مشارکت ارائه کرد.
وی ادامه داد: پیشنهاد شرکت سازنده بیشتر از عدد تصویب شده بوده و این عدد در کمیسیون تعدیل شد و بر مبنای هزینههای تمام شده پروژه و طول قابل توجه این آزادراه، هزینه ۱۲۰ هزار تومان برای خودروهای سواری در نظر گرفته شد.
مدیرکل بهرهبرداری آزادراههای کشور در ادامه توضیح داد: زمانی که مبلغ کل پروژه و زمان استهلاک آن را در نظر بگیریم، متوجه خواهیم شد که این مبلغ کاملا منطقی و قانونی و به صورت کارشناسی در نظر گرفته شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: عوارض دریافت شده در این آزادراه به دست بخش خصوصی سرمایهگذار میرسد و نمیتوان گفت دولت و وزارت راه و شهرسازی این مبلغ را دریافت میکند.
پایان خبر سفیر سبز
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نرخ عوارض آزادراه اصفهان – شیراز منطقی است/مبلغ به جیب سرمایهگذار میرود، نه دولت" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نرخ عوارض آزادراه اصفهان – شیراز منطقی است/مبلغ به جیب سرمایهگذار میرود، نه دولت"، کلیک کنید.