منتخب حوزه صحنه، هرسین و کنگاور مشخص شد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

منتخب حوزه صحنه، هرسین و کنگاور مشخص شد - خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سفیر سبز، علی شعبانی صبح شنبه در ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حوزه انتخابیه صحنه، هرسین و کنگاور از مجموع 916 هزار و یک صد و یک وحید احمدی 32 هزار و 576 رای 34.1 درصد آرا در حوزه را کسب کرده است.

وی افزود: علی رضایی 25 هزار و 45 رای، نورالدین فرزادی 24 هزار و 85 رای و عبدالله عزیزی سه هزار و 647 رای از مجموع آرا را کسب کردند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه آمار سایر داوطلبان با جزییات بیشتری متعاقباً اعلام می شود، تصریح کرد: بر همین اساس وحید احمدی صحنه، هرسین و کنگاور پس از تایید نهایی به مجلس دوازدهم شورای اسلامی راه پیدا خواهد کرد.

شعبانی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 80 درصد صندوق های رای مجلس شورای اسلامی شمارش شده و 40 درصد صندوق های خبرگان برای شمارش آرا باقی مانده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "منتخب حوزه صحنه، هرسین و کنگاور مشخص شد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "منتخب حوزه صحنه، هرسین و کنگاور مشخص شد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.