معاون دانشگاه آزاد گیلان رتبه برتر عملکردی سازمان بسیج مستضعفین را کسب کرد

معاون دانشگاه آزاد گیلان رتبه برتر عملکردی سازمان بسیج مستضعفین را کسب کرد

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و مسیول خواهران سازمان بسیج اساتید سپاه قدس گیلان رتبه برتر عملکردی سازمان بسیج مستضعفین کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری سفیر سبز، بتول مهرگان، معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و مسیول خواهران سازمان بسیج اساتید سپاه قدس گیلان توانست در ارزیابی و جمع بندی تیم های نظارتی سازمان بسیج مستضعفین در سال 1401 از سپاه قدس استان گیلان مقام برتر را از نظر «عملکرد مطلوب» به خود اختصاص دهد.

در متن این تقدیر نامه که توسط غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین صادر شده، آمده است: «براساس جمع بندی تیم های نظارتی سازمان بسیج مستضعفین در سال 1401 از سپاه قدس گیلان، بدین وسیله از عملکرد مطلوب جنابعالی به عنوان مسیول خواهران سازمان بسیج اساتید سپاه قدس استان گیلان صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.»

معاون دانشگاه آزاد گیلان رتبه برتر عملکردی سازمان بسیج مستضعفین را کسب کرد

در متن این تقدیرنامه اضافه شده است: «امید است با توکل بر خداوند متعال در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم و نصب العین قرار دادن رهنمود ها و فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای درراستای خدمت به اسلام و پاسداری از دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معاون دانشگاه آزاد گیلان رتبه برتر عملکردی سازمان بسیج مستضعفین را کسب کرد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معاون دانشگاه آزاد گیلان رتبه برتر عملکردی سازمان بسیج مستضعفین را کسب کرد"، کلیک کنید.