مرکز فنی و حرفه ای خواهران ازنا افتتاح شد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

مرکز فنی و حرفه ای خواهران ازنا افتتاح شد - خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سفیر سبز، حشمت الله معتمدی مدیرکل فنی و حرفه ای لرستان عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح مرکز فنی و حرفه ای خواهران ازنا در سخنانی اظهار داشت: شهرستان ازنا فاقد مرکز فنی و حرفه ای خواهران بود که امروز به دست وزیر افتتاح خواهد شد.

وی اظهار داشت: احداث این مرکز یک مطالبه مردمی بود که در سال 1390 با اعتبار دو میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

معتمدی ادامه داد: در دولت قبل این پروژه تقریباً هشت سال متوقف شده بود که به برکت دولت مردمی و با ورود وزیر جان دیگری گرفت و با اعتبار چهار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

مدیرکل فنی و حرفه ای لرستان در بخش دیگری از سخنان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خاطر انتصاب رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور تشکر کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرکز فنی و حرفه ای خواهران ازنا افتتاح شد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرکز فنی و حرفه ای خواهران ازنا افتتاح شد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.