محور چالوس_کرج به علت ترافیک سنگین یک طرفه شد

محور چالوس_کرج به علت ترافیک سنگین یک طرفه شد

آفتاب‌‌نیوز :

سروان پژمان لطفی، با اشاره به بار ترافیک سنگین و پرحجم از سمت تهران و استان البرز به سمت چالوس، اظهار کرد: با هماهنگی انجام شده این محور از ساعت ۱۳ امروز از سمت مرزن آباد مسدود و از سمت جنوب به شمال یک طرفه شد.

وی با بیان اینکه فعلا محور دارای ترافیک سنگین است، افزود: با این وضعیت یک طرفه بودن تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد یافت.

مسیر کرج – چالوس جزو یکی از شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول به ویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

این جاده حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و مابقی هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محور چالوس_کرج به علت ترافیک سنگین یک طرفه شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محور چالوس_کرج به علت ترافیک سنگین یک طرفه شد"، کلیک کنید.