قرارداد ۵۰۰ میلیون دلاری بین ایران و ارمنستان کذب و ساختگی است

قرارداد ۵۰۰ میلیون دلاری بین ایران و ارمنستان کذب و ساختگی است

به گزارش سفیر سبز، وزارت دفاع ارمنستان امروز پنج‌شنبه شایعه امضای قرارداد ۵۰۰ میلیون دلاری خرید تسلیحات با ایران را خبر «کذب، ساختگی و تخیلی» خواند.

«آرام تُوروسیان» دبیر مطبوعاتی وزارت دفاع ارمنستان، در پاسخ به سوال خبرنگار «آرمن پرس» مبنی بر اینکه ارمنستان و ایران به‌تازگی قراردادی محرمانه برای خرید تسلیحاتی به مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار امضا کرده اند گفت: «ما به محتوای اخبار کذب، ساختگی و تخیلی پاسخ نمی دهیم.»

به گزارش سفیر سبز، پیش از این برخی از رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی ایران مدعی شده بود که «ایران و ارمنستان قرارداد مخفیانه تسلیحاتی به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار امضا کردند.»

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قرارداد ۵۰۰ میلیون دلاری بین ایران و ارمنستان کذب و ساختگی است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قرارداد ۵۰۰ میلیون دلاری بین ایران و ارمنستان کذب و ساختگی است"، کلیک کنید.