عامل قتل دو املاکی در پرند دستگیر شد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

عامل قتل دو املاکی در پرند دستگیر شد - خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

محمد یوسف‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر سبز اظهار کرد: قاتل دو تن از شهروندان پرند که امروز صبح اتفاق افتاده بود، در کمتر از ١٢ ساعت توسط مأمورین پلیس آگاهی رباط‌کریم در یکی از شهرستان‌های شمالی کشور دستگیر شد.

بر اساس این گزارش، صبح دوشنبه در حادثه‌ای هولناک، درگیری دو املاک‌دار در بلوار جمهوری پرند به قتل دو نفر منجر شد.

طبق اظهارات مأموران کلانتری، یکی از شرکا که مدعی طلب از شریک دیگر خود بود، در اقدامی ناگهانی و با استفاده از یک قبضه اسلحه شکاری به سمت او و فردی که تلاش می‌کرد بین آن‌ها میانجی‌گری کند، شلیک کرده است.

متأسفانه این دو نفر مدتی بود که به دلیل اختلافات مالی یکدیگر را تهدید می‌کردند و امروز این تهدیدات به واقعیت پیوست. متهم و مقتول سابقه اختلاف خانوادگی نیز داشتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عامل قتل دو املاکی در پرند دستگیر شد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عامل قتل دو املاکی در پرند دستگیر شد – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.