عارف: تا مجازات عاملان جنایت تروریستی میرجاوه اقدامات انتظامی – امنیتی پیگیری شود

عارف: تا مجازات عاملان جنایت تروریستی میرجاوه اقدامات انتظامی - امنیتی پیگیری شود

معاون اول رئیس‌جمهور ضمن تسلیت به ملت ایران و خانواده شهدای فراجا در حادثه تروریستی میرجاوه تاکید کرد که تدابیر تامینی برای عدم تکرار جنایات تروریستی اتخاذ شود.

به گزارش سفیر سبز، محمدرضا عارف صبح امروز (جمعه) در  گفت و گوهای تلفنی جداگانه با اسکندر مومنی وزیر کشور و محمد کرمی ‌استاندار سیستان و بلوچستان، ضمن تسلیت به خانواده شهدای شجاع و مخلص فراجا، وضعیت امنیت منطقه را جویا شد و بر بررسی همه جانبه ابعاد حادثه تروریستی میرجاوه تاکید کرد.

عارف همچنین بر ضرورت پیشگیری از تکرار وقوع اینگونه حوادث تروریستی با تقویت مرزهای کشور و ایجاد آرامش روانی در میان مردم شریف استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین بر لزوم رسیدگی به خانواده شهدای مرزبان تاکید کرد و به وزیر کشور گفت: با بسیج همه امکانات انتظامی_تامینی عوامل این حادثه هرچه سریعتر دستگیر و مجازات شوند.

عارف همچنین تاکید کرد: تا بازداشت و مجازات عاملان این جنایت تروریستی پیگیری ها از سوی وزارت کشور ادامه یابد و با هماهنگی با وزارت اطلاعات، قوه قضاییه و ستاد کل نیروهای مسلح راه تکرار بر این جنایات کور و غیرانسانی بسته شود.

اسکندر مومنی وزیر کشور و محمد کرمی ‌استاندار سیستان و بلوچستان در این گفت‌وگوهای تلفنی گزارشی از نحوه وقوع حادثه و چگونگی شهادت سه نیروی خدوم  مرزبانی فراجا ارائه کردند.

پایان خبر سفیر سبز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عارف: تا مجازات عاملان جنایت تروریستی میرجاوه اقدامات انتظامی – امنیتی پیگیری شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عارف: تا مجازات عاملان جنایت تروریستی میرجاوه اقدامات انتظامی – امنیتی پیگیری شود"، کلیک کنید.