رقابت ۴۲۳ دانش‌آموز با نیازهای ویژه در مسابقات آوایی و نمایشی – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

رقابت ۴۲۳ دانش‌آموز با نیازهای ویژه در مسابقات آوایی و نمایشی - خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سفیر سبز، همدان میزبان نوزدهمین دوره مسابقات هنرهای آوایی و نمایشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه‌ی کشور است؛ طیبه محمدی در توضیح این خبر، اظهار کرد: مسابقات هنرهای آوایی و نمایشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه‌ی کشور از تاریخ ۸ تا ۱۶ مردادماه در دو گروه دختران و پسران برگزار می‌شود و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه‌ی کشور در دوره‌های اول و دوم متوسطه، دوره اول متوسطه پیش‌حرفه‌ای و دوره دوم متوسطه کار و دانش خاص در این مسابقات، حضور دارند.

محمدی با بیان اینکه این مسابقات، یادبود سردار شهید تقی بهمنی (شهید شاخص استان همدان در سال ۱۴۰۳) نام‌گذاری شده، تصریح کرد: این مسابقات از ۸ تا ۱۱ مردادماه در بخش دختران و ۱۳ تا ۱۶ مردادماه در بخش پسران، برگزار می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان با بیان اینکه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در شش گروه دسته‌بندی شدند، توضیح داد: افراد شرکت کننده در این مسابقات؛ دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی، آسیب شنوایی، آسیب بینایی، معلولین جسمی و حرکتی، چند معلولیتی و اُتیسم هستند.

معاون و دبیر ستاد برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات هنرهای آوایی و نمایشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور با اشاره به برگزاری این مسابقات در ۱۱ رشته هنرهای آوایی و شش رشته هنرهای نمایشی، بیان کرد: سرود، نماهنگ، آواز (تک‌خوانی)، شاهنامه‌خوانی، نمایش‌نامه‌خوانی، قصه‌گویی داستان‌های قرآنی، همخوانی سوره‌های قرآن، هم‌نوازی، تعزیه‌خوانی، نوازندگی، گویندگی و مجری‌گری در بخش هنرهای آوایی و نمایش صحنه‌ای، نمایش عروسکی، پانتومیم، فیلم کوتاه، نمایش ماورایی و استندآپ کمدی در بخش هنرهای نمایشی است.

محمدی پیرامون برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این دانش‌آموزان، مطرح کرد: مراسم استقبال، جنگ شبانه و بازدید از مراکز گردشگری شهر همدان، برای شرکت کنندگان نوزدهمین دوره‌ی مسابقات هنرهای آوایی و نمایشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه‌ی کشور، در نظر گرفته شده است.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مسابقات همزمان با ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) برگزار می‌شود، فعالیت‌های ما نیز متناسب با ماه محرم، برنامه‌ریزی شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رقابت ۴۲۳ دانش‌آموز با نیازهای ویژه در مسابقات آوایی و نمایشی – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رقابت ۴۲۳ دانش‌آموز با نیازهای ویژه در مسابقات آوایی و نمایشی – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.