دستگیری متهم متواری در هویزه پس از شش سال

دستگیری متهم متواری در هویزه پس از شش سال

سفیر سبز/خوزستان فرمانده انتظامی هویزه از شناسایی و دستگیری یک متهم متواری، در عملیات ویژه ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ علی تقدسی اظهار کرد: با انجام اقدامات تخصصی توسط ماموران پلیس آگاهی مشخص شد متهمی که از سال ۹۷ در دستگاه قضایی به اتهام حمل و نقل سلاح جنگی محکوم به مجازات شده بود و مدت‌ها با تغییر مخفیگاه خود متواری شده بود، در یکی از محله‌های هویزه مخفی شده است.

به گزارش سفیر سبز به نقل از پلیس، وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی نامحسوس و گسترده توسط ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی، در نهایت محل اختفای متهم شناسایی و متهم متواری در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی هویزه با اشاره به پایان فرار این محکوم دستگاه قضایی خاطر نشان کرد: پلیس شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است و فرماندهی انتظامی به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد جامعه جولانگاه افراد هنجار شکن و مخل نظم و امنیت عمومی شود.

انتهای پیام 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری متهم متواری در هویزه پس از شش سال" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری متهم متواری در هویزه پس از شش سال"، کلیک کنید.