خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند - خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سفیر سبز، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز پنجشنبه در آیین توزیع 24 هزار بسته معیشتی ویژه مددجویان کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: در چند سال اخیر رزمایش مواسات و کمک های مردمی در استان موثر بوده که امیدواریم بتوانیم سفره رنگین تری را برای محرومان داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با کمک خیران کمک های بسیار خوبی به قشر محروم ارایه شده و کمیته امداد در ماه رمضان رزمایش تامین بسته معیشتی برای خانواده های نیازمند را در دست اجرا دارد که اقدامی شایسته است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه نیازمندان با مشکلات مواجه هستند و کمک به معیشت خانواده های نیازمند اثر بسیار زیادی در وضعیت زندگی آن ها دارد، تاکید کرد: در هر جای ایران مشکلی باشد دستگاه های حمایتی همچون کمیته امداد برای کمک وارد عمل می شوند و در تمام سال ها کمیته امداد در کنار نیازمندان در عرصه های مختلف بوده است.

وی با بیان اینکه خیران خوزستانی با حمایت خود در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند، گفت: صداوسیما و رسانه نقش مهمی در فرهنگ سازی در جامعه دارد و نقش صدا و سیما در گسترش فرهنگ انفاق، کمک به همنوعان، تشویق مشارکت مردم در کمک به نیازمندان کلیدی و اثرگذار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.