خدمات شهید رییسی در تاریخ آموزش و پرورش ماندگار خواهد ماند – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

خدمات شهید رییسی در تاریخ آموزش و پرورش ماندگار خواهد ماند - خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سفیر سبز، رضا رضایی، عصر پنجشنبه با حضور در مراسم تشییع پیکر شهید جمهور در مشهد مقدس گفت: این شهید بزرگوار تحول گرا بود و در حوزه های مختلف آموزشی، سیاسی، اجتماعی و … برنامه های متنوع و تاثیرگذاری داشت.

وی، ساده زیستی را بارزترین ویژگی رییس جمهور فقید دانست و گفت: ایشان، آن تشریفات مرسومی که برخی در پستی منصوب می شوند، دنبال می کنند و از اتاق کار خود کارها را رصد می کنند، نداشت.

رضایی، با بیان اینکه آیت الله رییسی در برخورد با مردم احترام ویژه ای برای آن ها قایل بود و همواره سعی می کرد تا در جریان مسایل و مشکلات مردم قرار گیرد، تصریح کرد: ایشان اعتقاد به حضور در جمع مردم بودن داشت و سعی می کرد بین خودش و مردم دیواری کشیده نشود، پیگیر مطالبات و درخواست های مردم بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص آیت الله رییسی، بیان کرد: ویژگی برجسته دیگر ایشان که در پیام مقام معظم رهبری عنوان شد جمله «رییسی عزیز خستگی ناپذیر» بود که تاکنون برای کسی این جمله را به کار نبرده اند و سخت کوشی و خستگی ناپذیری ایشان مورد توجه رهبر معظم انقلاب بود.

رضا رضایی، با بیان اینکه شهید آیت الله رییسی برای انجام کارهای مردم شب و روز، تعطیلی و غیر تعطیلی نمی شناخت و شبانه روز برای حل مشکلات مردم کار می کرد، گفت: در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، امور بین الملل و غیره برنامه های متنوع و تاثیرگذاری داشت.

وی در خصوص نگاه آیت الله رییسی به مسایل آموزشی و پرورشی تصریح کرد: آیت الله رییسی در مباحث آموزشی و پرورشی بر تحول گرایی در راستای تربیت نسلی متعهد و کارآمد و در تراز جمهوری اسلامی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید داشت.

رضایی، از اجرای طرح رتبه بندی معلمان پس از 40 سال، تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی بعد از بیش از 10 سال وقفه، رشد بودجه آموزش و پرورش و اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از خدمات ماندگار دولت سیزدهم در آموزش و پرورش نام برد و گفت: خدمات آیت الله سید ابراهیم رییسی در تاریخ آموزش و پرورش ماندگار خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خدمات شهید رییسی در تاریخ آموزش و پرورش ماندگار خواهد ماند – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خدمات شهید رییسی در تاریخ آموزش و پرورش ماندگار خواهد ماند – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.