حماس فیلم جعلی منتسب به خود درباره المپیک فرانسه را رد کرد

حماس فیلم جعلی منتسب به خود درباره المپیک فرانسه را رد کرد

فلسطین آنلاین افزود: این فرد که فرانسه را به فعالیت‌های تروریستی تهدید می‌کند، خارجی است و زبان عربی ضعیفی دارد.

بر اساس این گزارش، در این ویدئو که اولین بار در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) منتشر شد، مرد نقابدار به مردم فرانسه و «امانوئل مکرون» رئیس جمهور این کشور به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی در جنگ جنایتکارانه علیه مردم فلسطین حمله کرد و کاربران شبکه‌های اجتماعی بسیار سریع این ویدئو را به حماس نسبت دادند، اتهامی که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین آن را رد کرد.

حماس، «تل آویو» را به جعل و نسبت دادن این فیلم به مقاومت فلسطین متهم کرده است.

«عزت الرشق» از رهبران حماس در بیانیه‌ای اظهار داشت: حساب‌های متعلق به سرویس‌های امنیتی رژیم اشغالگر اسرائیل در شبکه های اجتماعی، ویدئویی جعلی منتشر و آن را به مقاومت فلسطین نسبت دادند که در آن مقاومت فلسطین در پی شرکت ورزشکاران رژیم صهیونیستی در المپیک، پاریس را به انجام عملیات‌های کشتار تهدید می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حماس فیلم جعلی منتسب به خود درباره المپیک فرانسه را رد کرد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حماس فیلم جعلی منتسب به خود درباره المپیک فرانسه را رد کرد"، کلیک کنید.