حتی آیفون 15 و گلکسی S24 هم این قابلیت را ندارند!

حتی آیفون 15 و گلکسی S24 هم این قابلیت را ندارند!

به گزارش سفیر سبز، به نقل از مجله سفیر سبز، AV1 استاندارد فشرده سازی نسبتاً جدیدی است و درمقایسه با کدک قدیمی H.264 که اکنون به طور گسترده استفاده می شود، کیفیت و فشرده سازی بهتری را ارایه می دهد.

درحال حاضر، هیچ اپلیکیشن کاربردی و پراستفاده ای، نه حتی برنامه ی دوربین خود پیکسل، وجود ندارد که بتواند از ویژگی مذکور استفاده کند. بدون پشتیبانی نرم افزاری، کاربران از این قابلیت سخت افزاری بهره نخواهند برد.

احتمالاً گوشی گوگل مدل پیکسل 9 با تراشه ی تنسور G4 به شکل گسترده تری از قابلیت یادشده استفاده خواهد کرد و حتی اپلیکیشن دوربینش به این ویژگی مجهز می شود.

پردازنده ی A17 Pro که در گوشی اپل مدل های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس استفاده می شود، صرفاً از دی کد AV1 پشتیبانی می کند نه انکد.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حتی آیفون 15 و گلکسی S24 هم این قابلیت را ندارند!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حتی آیفون 15 و گلکسی S24 هم این قابلیت را ندارند!"، کلیک کنید.