ثبت 620 هزار جابجایی و سفر در روز تشییع پیکر مطهر رییس جمهور

ثبت 620 هزار جابجایی و سفر در روز تشییع پیکر مطهر رییس جمهور

به گزارش سفیر سبز از خراسان، مجید نژادحسین در گفتگویی با تقدیر از حضور میلیونی و پرشور زایران و مجاوران بارگاه منور رضوی در مراسم تشییع پیکر مطهر رییس جمهور و جمعی دیگر از شهدای خدمت، اظهارکرد: در این روز شاهد آماده باش و خدمات رسانی ارکان مختلف مدیریت شهری، به ویژه حوزه حمل ونقل و ترافیک شهرداری بودیم .

وی با بیان اینکه در یک اقدام مهم و حیاتی، نرده های بی آرتی خیابان امام رضا(ع) شبانه جمع آوری و مجدد پس از برگزاری مراسم، نصب شد، گفت: تمام سطوح غیرهمسطح و چاله های ایجاد شده در خیابان امام رضا(ع) به منظور تسهیل حضور شرکت کنندگان در مراسم تشییع، آسفالت شد.

نژادحسین افزود: همه عزم مدیریت شهری بر برپایی باشکوه و مناسب این مراسم بود که به بهترین و مطلوب ترین شکل برگزار گردید.

رییس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از ثبت یک رکورد بی نظیر در خدمات رسانی خطوط یک و دو مترو در روز مراسم تشییع خبرداد و تصریح کرد: در این روز، 620 هزار جابجایی مسافر داشتیم که این عدد در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی، 490 هزارنفر بوده است.

نژادحسین گفت: در حوزه اتوبوسرانی هم حدود یک هزار دستگاه درگیر خدمات رسانی به شرکت کنندگان در مراسم تشییع بود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت 620 هزار جابجایی و سفر در روز تشییع پیکر مطهر رییس جمهور" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت 620 هزار جابجایی و سفر در روز تشییع پیکر مطهر رییس جمهور"، کلیک کنید.