توجه به مسایل جوانان رویکرد اصلی فضای مجازی و فرهنگی جامعه است – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

توجه به مسایل جوانان رویکرد اصلی فضای مجازی و فرهنگی جامعه است - خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سفیر سبز، اصغر مظفری بعدازظهر یکشنبه در نشست کمیته های فرهنگی، اطلاع رسانی و فضای مجازی ستاد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: موضوع قابل توجه و مهم فرهنگی و فضای مجازی، توجه به مسایل نوجوانان و جوانان و هدایت جامعه به سوی سبک زندگی امامین انقلاب اسلامی است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه تصریح کرد: توجه به توصیه های امامین انقلاب و بهره گیری از رهنمودهای این بزرگواران، تبیین اهمیت امامت و ولایت، داشتن اراده قوی برای عزت و سربلندی نظام اسلامی، ایجاد استقلال و خود باوری در بین مردم و افزایش سطح آگاهی مردم از وظایف و رویکرد کمیته های فرهنگی و فضای مجازی است.

مظفری، نقد منصفانه، اطلاع رسانی، نظارت دقیق، عدم هتک حرمت فردی و اجتماعی، عدم همراهی با دشمن را از وظایف کارگزاران فرهنگی و مجازی عنوان کرد.

وی گفت: داشتن الگوهای بی نظیر در طول تاریخ، باعث ایستادگی همه جانبه مردم ایران و به ویژه جبهه مقاومت در برابر استعمار گران و ابرقدرت ها است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توجه به مسایل جوانان رویکرد اصلی فضای مجازی و فرهنگی جامعه است – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توجه به مسایل جوانان رویکرد اصلی فضای مجازی و فرهنگی جامعه است – خبرگزاری سفیر سبز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.