تایید ۴ اساسنامه از سوی شورای نگهبان

تایید ۴ اساسنامه از سوی شورای نگهبان

سخنگوی شورای نگهبان از تایید اساسنامه توسعه و سرمایه‌گذاری پارک فناوری پردیس، اصلاح اساسنامه صندوق حمایت از فرصت‌های شغلی افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور، اساسنامه صندوق توسعه شهری و روستایی و اصلاح اساسنامه سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری سفیر سبز، هادی طحان لطیف در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: :«اساسنامه توسعه و سرمایه‌گذاری پارک فناوری پردیس در جلسه ‎شورای نگهبان بررسی شد و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

اصلاح اساسنامه صندوق حمایت از فرصت‌های شغلی افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در جلسه ‎شورای نگهبان بررسی شد و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

‏اساسنامه صندوق توسعه شهری و روستایی در جلسه ‎شورای نگهبان بررسی و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

اصلاح اساسنامه سازمان ملی زمین و مسکن، در جلسه ‎شورای نگهبان بررسی و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تایید ۴ اساسنامه از سوی شورای نگهبان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تایید ۴ اساسنامه از سوی شورای نگهبان"، کلیک کنید.