تأمین برق پایدار برای ۸مرکز آزمون سراسری در قزوین

تأمین برق پایدار برای ۸مرکز آزمون سراسری در قزوین

به گزارش خبرگزاری سفیر سبز از قزوین؛ یوسف اینانلو، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین با اشاره به تأمین برق پایدار برای ۸مرکز آزمون سراسری در سطح استان قزوین اظهار کرد: اقدامات لازم برای آمادگی کامل نیروهای عملیاتی برای تأمین برق پایدار در زمان برگزاری کنکور سراسری در استان انجام شده است.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت آزمون کنکور ، ۵۲ نفر از نیروهای فنی و اجرایی در قالب ۲۶اکیپ فنی وعملیاتی برق استان در حالت آماده باش کامل هستند، تا از بروز هرگونه حادثه احتمالی و قطعی برق جلوگیری کنند.

اینانلو با بیان این‌که بازدید میدانی از تاسیسات برق رسانی مراکز برگزاری آزمون به عمل آمده است، افزود: با توجه به برگزاری آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۱و ۲۲تیرماه، تمهیدات لازم برای پایداری شبکه و تأمین برق پایدار حوزه‌های برگزاری آزمون اتخاذ شده است.

این مسئول همچنین با بیان اینکه چک لیست‌های کنترل و نظارت برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی بررسی و تکمیل شده است، عنوان کرد: این شرکت با تمامی امکانات و تجهیزات، تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات مطلوب، در زمان برگزاری آزمون کنکور سراسری به‌کار برده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین در خاتمه گفت: به هم استانی های عزیز توصیه می شود در روزهای گرم پیش رو برای تامین برق پایدار مراکز آزمون و پایداری شبکه توصیه های کاربردی در زمینه مصرف بهینه برق اعم از تنظیم کولرهای گازی روی دمایی آسایش۲۴درجه، استفاده از دور کند کولرهای گازی و عدم استفاده همزمان از وسایل برقی را بکار ببندند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تأمین برق پایدار برای ۸مرکز آزمون سراسری در قزوین" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تأمین برق پایدار برای ۸مرکز آزمون سراسری در قزوین"، کلیک کنید.