برگزاری ششمین جشنواره ملی فعالان فضای مجازی دفاع مقدس در سیرجان

برگزاری ششمین جشنواره ملی فعالان فضای مجازی دفاع مقدس در سیرجان

به گزارش خبرگزاری سفیر سبز، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در مراسم اختتامیه در سالن اجتماعات دارالقرآن اهل البیت سیرجان گفت: ششمین جشنواره تولیدات دفاع مقدس در عرصه فضای مجازی برگزار و طبق اعلام کمیته اجرایی در این جشنواره ۲۹۸ اثر در ۵ بخش به جشنواره ارئه شد.

سرهنگ محمود مهدوی فرد افزود : طبق نظر داوران در نهایت با رای داوران ۱۵ اثر حائز رتبه شدند.

او اعلام کرد: این جشنواره در سطح کشوری برگزار شد که از ۱۵ برگزیده ملی چهار نفر از استان کرمان هستند و ۲نفر رتبه اول و ۲ نفر رتبه دوم شدند.

سپس حجت الاسلام عباس مسلمی زاده امام جمعه سیرجان نیز با تاکید بر اینکه بایستی در صحنه فضای مجازی قوی شویم و حضوری فعال داشته باشیم تامید کرد : صحنه جنگ و دفاع مقدس امروز کشور ما، عرصه مهم و خطیر فضای مجازی است.

شایان ذکر است این مراسم با برنامه های متنوع فرهنگی و سرود دفاع مقدس و رونمایی از مجموعه موشن کمیک زنان تاریخ ساز همراه بود و در پایان نیز از برگزیدگان جشنواره تجلیل شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری ششمین جشنواره ملی فعالان فضای مجازی دفاع مقدس در سیرجان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری ششمین جشنواره ملی فعالان فضای مجازی دفاع مقدس در سیرجان"، کلیک کنید.