بارش باران در جاده های مازندران و گلستان/ ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – قزوین

بارش باران در جاده های مازندران و گلستان/ ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – قزوین

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش باران در جاده های مازندران و گلستان خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با سفیر سبز، درباره آخرین وضعیت جوی جاده های کشور گفت: در برخی از محورهای استان های مازندران و گلستان بارش پراکنده باران گزارش شده است. 

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده های شمالی کشور نیز افزود: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت روان است؛ اما بارش باران اعلام شده است. 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت ترافیکی جاده ها ادامه داد: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس نیمه سنگین است. 

پایان خبر سفیر سبز 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارش باران در جاده های مازندران و گلستان/ ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – قزوین" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارش باران در جاده های مازندران و گلستان/ ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – قزوین"، کلیک کنید.